Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
HORIZONS OF EDUCATION
  • Platform
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Reviewers
    • Submissions
    • Copyright
    • Privacy Statement
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 2 (2002): Man in Dialogue with the World

Vol. 1 No. 2 (2002): Man in Dialogue with the World

redaktor numeru: Wit Pasierbek
Published: 2015-06-18

Thematic Articles

  • Glaube – Wahrheit – Toleranz
    Joseph Ratzinger
    15-32
    • PDF (Język Polski)
  • Wiara – Prawda – Tolerancja
    Joseph Ratzinger
    33-52
    • PDF (Język Polski)
  • Le dialogue interreligieux dans une société pluraliste
    Jacques Dupuis
    53-67
    • PDF (Język Polski)
  • Dialog międzyreligijny w społeczeństwie pluralistycznym
    Jacques Dupuis
    69-84
    • PDF (Język Polski)
  • Il dialogo ecumenico – passaggio obbligato
    Jos Vercruysse
    85-106
    • PDF (Język Polski)
  • Dialog ekumeniczny – konieczna droga
    Jos Vercruysse
    107-130
    • PDF (Język Polski)
  • Dialog kulturowy
    Stanisław Obirek
    131-146
    • PDF (Język Polski)
  • Wegmarken des Menschen heute und Orte des Dialogs mit der Welt
    Joachim Sander
    149-160
    • PDF (Język Polski)
  • Drogowskazy współczesnego człowieka i miejsca dialogu ze światem
    Hans-Joachim Sander
    161-172
    • PDF (Język Polski)
  • Television – The Parallel School
    Robert White
    173-195
    • PDF (Język Polski)
  • Telewizja – druga szkoła
    Robert White
    196-219
    • PDF (Język Polski)
  • The Intellectual Dimension of Jesuit Ministries
    Peter-Hans Kolvenbach
    220-229
    • PDF (Język Polski)
Language
  • English
  • Język Polski
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Make a Submission

Creative Commons License

Journal articles are available under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International

© 2022 Horizons of Education • Jesuit University Ignatianum in Kraków

ISSN 2391-9485 • e-ISSN 1643-9171

About this Publishing System