Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
HORIZONS OF EDUCATION
Platform
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Copyright
Privacy Statement
Announcements
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych
Vol. 17 No. 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych
Cały numer
Redaktor numeru: Wit Pasierbek, Bożena Pera
Published:
2019-01-16
Editorial
Edytorial: Kształtowanie postaw przedsiębiorczych
Wit Pasierbek, Bożena Pera
5-6
PDF (Język Polski)
Editorial: Shaping Entrepreneurial Attitudes
Wit Pasierbek, Bożena Pera
7-8
PDF
Thematic Articles
Informacje zwrotne od nauczyciela a wyniki uzyskiwane przez studentów na przykładzie zajęć z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych w edukacji przedsiębiorczej
Aleksandra Gaweł, Anna Wach-Kąkolewicz
11-24
PDF (Język Polski)
Edukacja przedsiębiorczości w tradycyjnym dużym uniwersytecie. Przykład Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Małgorzata Bednarczyk, Sebastian Kopera
25-38
PDF (Język Polski)
Startupy jako forma przedsiębiorczości dla młodego pokolenia
Jadwiga Adamczyk
39-48
PDF (Język Polski)
Wpływ Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP) na postawy przedsiębiorcze środowiska akademickiego w Polsce
Łukasz Siemieniuk
49-59
PDF (Język Polski)
Skłonność studentów do podejmowania działalności gospodarczej w zależności od wielkości miasta pochodzenia
Krystian Bigos
61-71
PDF (Język Polski)
Tutoring akademicki w Polsce – możliwości i wyzwania
Robert Wojciech Włodarczyk
73-83
PDF (Język Polski)
Tutoring a kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych – studium przypadku Wydziałowej Indywidualnej Ścieżki Edukacyjnej
Jakub Kwaśny, Agnieszka Żur
85-94
PDF (Język Polski)
The premises and the scope of use of tutoring in teaching accounting at a university – the perspective of a student and an academic teacher
Sylwia Agnieszka Krajewska, Anna Agata Stronczek
95-108
PDF
Tutoring at higher education institutions as an element of building social capital in Poland
Anna Brdulak
109-118
PDF
Wykorzystanie Metody Social Network Analysis w analizie kompetencji pracowników
Edyta Abramek
119-129
PDF (Język Polski)
Kształtowanie umiejętności pracy w zróżnicowanym zespole jako wyzwanie dla współczesnej edukacji wyższej
Justyna Pawlak
131-141
PDF (Język Polski)
Postawy przedsiębiorcze młodzieży szkół średnich w świetle badań ankietowych
Teresa Łuczka, Ewa Gano
143-155
PDF (Język Polski)
Dobre praktyki w zakresie relacji szkół wyższych z absolwentami w świetle wyników badań empirycznych
Andżelika Kuźnar, Joanna Żukowska
157-165
PDF (Język Polski)
Kształtowanie kompetencji studentów zgodnie z zasadami odpowiedzialnej edukacji menedżerskiej
Maria Urbaniec
167-176
PDF (Język Polski)
Międzynarodowa mobilność naukowców a przedsiębiorczość akademicka. Przypadek Uniwersytetu Wrocławskiego
Małgorzata Wachowska
177-185
PDF (Język Polski)
Lifelong learning jako warunek ramowy innowacyjności gospodarek państw Unii Europejskiej w świetle metodologii European Innovation Scoreboard
Agnieszka Hajdukiewicz
187-196
PDF (Język Polski)
Kształtowanie postaw przedsiębiorczych studentek w kontekście konfliktu roli rodzicielskiej i zawodowej
Małgorzata Rembiasz, Paulina Siemieniak
197-207
PDF (Język Polski)
Postawy i działania przedsiębiorcze w Polsce i na świecie w świetle oceny kształcenia biznesowego
Marek Maciejewski
209-220
PDF (Język Polski)
Gender Differences in Educational Attainment: The Evidence from the European Union Countries
Agnieszka Elżbieta Głodowska
221-230
PDF
What differentiates university students who display high and low levels of entrepreneurial intensity? On individual characteristics, cognitions and the perception of business success
Pawel Ziemianski
231-240
PDF
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission