Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
HORIZONS OF EDUCATION
Platform
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Copyright
Privacy Statement
Announcements
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 20 No. 53 (2021): Family education in the COVID-19 pandemic era – challenges of the present day
Vol. 20 No. 53 (2021): Family education in the COVID-19 pandemic era – challenges of the present day
redaktor numeru: Bożena Sieradzka-Baziur
Published:
2021-06-25
Full Issue
Cały numer (Język Polski)
Editorial
Editorial: Education at school and in the family in the time of Covid-19 pandemic
Bożena Sieradzka-Baziur
5
PDF (Język Polski)
Editorial: Education at school and in the family in the time of Covid-19 pandemic
Bożena Sieradzka-Baziur
7
PDF (Język Polski)
Thematic Articles
Parental impact on developing children's sports abilities in times of social isolation caused by the Covid-19 pandemic
Alicja Baum, Joanna Łukasiewicz-Wieleba
11-24
PDF (Język Polski)
The Kindergarten Teacher’s well-being and attitudes toward distance education during the COVID-19 outbreak
Sylwia Jaskulska, Barbara Jankowiak
25-37
PDF (Język Polski)
Pandemia COVID-19 i (nie)wykorzystany potencjał edukacyjny
Dorota Pauluk
39-48
PDF (Język Polski)
Foster care in the pandemic. Perception of those involved in the process of foster caring
Grażyna Genowefa Gajewska
49-60
PDF (Język Polski)
The elderly person and the crisis in a modern family in a systemic depiction
Ewelina Franczyk
61-71
PDF (Język Polski)
Articles Varia
Organizacja i funkcjonowanie systemu edukacji dla przedsiębiorczości w kształceniu pozalekcyjnym
Bernard Bińczycki
75-87
PDF (Język Polski)
Children’s education in the spirit of technical thinking as an expression of the cluster social responsibility
Bogusław Bembenek
89-101
PDF (Język Polski)
Ponowoczesny romantyzm jako nurt ideowy określający horyzonty współczesnego człowieczeństwa
Magdalena Zdun
103-116
PDF (Język Polski)
Reviews
Lidia Pietruszka, Magdalena Parzyszek, Narzeczeństwo. Droga, którą warto przejść, Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Lublin 2019, ss. 154, ISBN 978-83-7306-839-1
Iwona Jabłońska
119-121
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission